Alla inlägg den 29 juni 2014

Av ? - 29 juni 2014 00:03

                                                                                 Hej!

Jag glömmer detta jämt men varje lördag ska jag lägga ut något ibland kanske jag lägger ut mer!

Tex, på fredag och lördag kommer jag ta bilder (men inte lägga ut har inte internet då) och lägga

ut här på söndag för på fredag och lördag är det latitud 57 här i Oskarshamn :D

 

Ses då <3 

 

puss och kram från mig 

Av ? - 29 juni 2014 00:03

                                                                                 Hej!

Jag glömmer detta jämt men varje lördag ska jag lägga ut något ibland kanske jag lägger ut mer!

Tex, på fredag och lördag kommer jag ta bilder (men inte lägga ut har inte internet då) och lägga

ut här på söndag för på fredag och lördag är det latitud 57 här i Oskarshamn :D

 

Ses då <3 

 

puss och kram från mig 

Av ? - 29 juni 2014 00:03

                                                                                 Hej!

Jag glömmer detta jämt men varje lördag ska jag lägga ut något ibland kanske jag lägger ut mer!

Tex, på fredag och lördag kommer jag ta bilder (men inte lägga ut har inte internet då) och lägga

ut här på söndag för på fredag och lördag är det latitud 57 här i Oskarshamn :D

 

Ses då <3 

 

puss och kram från mig 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag till höger och min allra bästa vän till vänster

chellle10

hej detta är min blogg om mitt liv som är lite hmmm.... konstigt

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards